Bioshop.sk

Kategórie
 
 
 
 
 

Zásady spracovania a ochrany osobných údajov

I. Základné ustanovenia

  1. Správcom osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len: "GDPR") je MOOIA, s.r.o.. IČO: 48092932 so sídlom Džbankáreň 2401/8 (ďalej len: "správca").

  2. Kontaktné údaje správcu sú:

    • adresa: Džbankáreň 2401/8, 901 01 Malacky

    • email: info@bioshop.sk

    • telefón: +421 947 921 991

  3. Osobnými údajmi sú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokačné údaje, sieťový identifikátor alebo pomocou jedného alebo viacerých špecifických faktorov, fyziologických, genetických, mentálnych, ekonomických, kultúrnych alebo spoločenských.

  4. Správca nemenoval poverenca pre ochranu osobných údajov. 

II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov:

  1. Správca spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytli alebo osobné údaje, ktoré správca získal na základe plnenia Vašej objednávky.

  2. Správca spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nevyhnutné pre plnenie zmluvy.

III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov:

  1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je:

    • plnenie zmluvy medzi Vami a správcom podľa čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

    • oprávnený záujem správcu na poskytovaní priameho marketingu ( pre zasielanie obchodných oznámení a newsletterov) podľa čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

    • Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu ( pre zasielanie obchodných oznámení a newsletterov) podľa čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR v spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.

  2. Účelom spracovania osobných údajov je:

    • vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich so zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt) Poskytnutie osobných údajov je nutným požiadavkom pre uzatvorenie a plnenie zmluvy, bez poskytnutí osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť alebo ju plniť zo strany správcu.

  3. Zo strany správcu neprichádza / prichádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 GDPR. S takým spracovaním ste poskytli svoj výslovný súhlas.

IV. Doba uchovávania údajov

  1. Správca uchováva osobné údaje:

    • po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom a uplatňovania nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu).

    • po dobu, kým je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie 15 rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu.

  2. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov správca osobné údaje vymaže.

V. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia správcu)

  1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby:

    • podieľajúce sa na dodaní tovaru/služieb/realizácii platieb na základe zmluvy

    • zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu

    • zaisťujúce marketingové služby

  2. Správca nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej zeme (mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích zemiach sú poskytovatelia cloudových služieb.

VI. Vaše práva

  1. Za podmienok stanovených v GDPR máte:

    • právo na prístup ku svojim osobným údajom podľa čl. 15 GDPR,

    • právo na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR, poprípade obmedzenie spracovania podľa čl. 18 GDPR.

    • právo na výmaz osobných údajov podľa čl. 17 GDPR.

    • právo podať námietku proti spracovávaniu podľa čl. 21 GDPR a

    • právo na prenesiteľnosť údajov podľa čl. 20 GDPR.

    • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email správcu uvedený v čl. III týchto podmienok.

  2. Ďalej máte právo podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.

VII. Podmienky zabezpečenia osobných údajov

  1. Správca prehlasuje, že prijal všetky technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.

  2. Správca prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v písomnej podobe.

  3. Správca prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len im poverené osoby.

VIII. Záverečné ustanovenia

  1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste zoznámený s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

  2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste zoznámený s podmienkami ochrany osobných údajov a že je v celom rozsahu akceptujete.

  3. Správca je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovou adresu, ktorú ste správcovi poskytli.

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 25.05.2018.

 

Ako nakúpim?

Nákup v Bioshope je veľmi jednoduchý. Z menu na hornej lište si vyberiete želanú kategóriu a kliknete.
 
 
 
V ponuke produktov alebo v detailnom opise produktu zadáte pridanie do košíka kliknutím na ikonku košíka, ak si želáte viac kusov, do okienka zadáte počet.
 
 
 
Ak je pri produkte v detailnom opise šedé okienko "zvoľte variant", máte na výber z niekoľkých variantov/objemov daného produktu. Po kliknutí na šípku v šedom okienku sa Vám zobrazia všetky dostupné varianty produktu.
Kliknutím na želanú veľkosť a následným kliknutím na ikonku košíka ju pridáte do košíka. 
Pokiaľ vkladáte produkt do košíka z ponuky výrobkov a produkt má viacero variantov, automaticky Vám vyskočí okienko, kde si navolíte želaný variant daného produktu a následne ho vložíte do košíka.
 
 
Stav nákupu si môžte priebežne kontrolovať v OBSAHU KOŠÍKA v pravom hornom rohu prejdením naň myšou. Automaticky sa zobrazí samostané okienko, v ktorom môžte nákup ľubovoľne meniť (množstvo objednaných produktov, prípadne niečo z košíka vybrať alebo ho vyprázdniť).
 
 
 
Ak ste skončili s nákupom, kliknete na POKLADŇA, kde vyplníte údaje potrebné na odoslanie zásielky. V pokladni si vyberiete spôsob platby i dodania. Na záver jednoducho zadáte POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU. O úspešnom odoslaní Vašej objednávky budete informovaní mailovou správou.
 
Ak si zvolíte platbu vopred na náš účet, platobné údaje obdržíte v osobitnom emaily.
 
Vyhľadávanie konkrétneho produktu Vám samozrejme uľahčí vyhľadávač, kde zadáte kľúčové slovo/slová. Nájdete ho v pravom hornom rohu hneď pod košíkom.
 
 
Pri akýchkoľvek nejasnostiach či prípadných komplikáciach nás neváhajte kontaktovať.
Prajeme Vám príjemné nakupovanie!
Váš Bioshop

 

 

Doprava a platby

       

Vaše balíčky posielame prostredníctvom slovenskej pošty alebo pomocou prepravných služieb Packeta a SPS kuriér.

 

Doprava ZADARMO

 Pri objednávke nad 49€ poštovné a balné máte zadarmo, hradí ho bioshop. 

Bližšie info o Doprava ZDARMA nájdete v tabuľkách nižšie.

 

Cena a možnosti dopravy

                    Cenník dopravy - Expres kurier                     
 Hmotnosť od - do 
 Cena dopravy 
 Dobierka 
0 kg - 5 kg
3,50 €
+ 1 €
5 kg - 10 kg
4,50 €
+ 1 €
nad 10 kg 5,50 € + 1 €
  • Doručenie do 24 hodín od odoslania,
  • V deň doručenia balíku vám bude odoslaná SMS,
  • Doprava zdarma
    • od 1kg do 10kg nad 99€,
    • od 10kg nad 150€
  • Kuriér vás bude telefonicky kontaktovať pred doručením,
  • Doručenie prostredníctvom SPS kuriérom.

 

                         Cenník dopravy - Packeta                             
 Hmotnosť od - do   Cena dopravy   Dobierka 
0 kg - 5 kg 2,5 € + 1 €
5 kg - 10 kg 5 € + 1 €
  • Viac ako 1900 odberných miest vo väčšine obcí v SR,
  • Doručenie od 24 do 48 hodín od odoslania,
  • Doprava zdarma do 5kg nad 49€ od 5kg nad 99€,
  • Príde vám e-mail a SMS,
  • Balík je zaslaný na vami vybranú výdajné miesto,
  • Úložná doba je 7 dní s možnosťou predĺženia na 21 dní.

 

                   Cenník dopravy - Slovenská pošta                    
 Hmotnosť od - do   Cena dopravy   Dobierka 
0 kg - 5 kg 3,5 € + 1 €
5 kg - 10 kg 4,5 € + 1 €
  • Doručenie do 2 pracovních dní od odoslania,
  • Doprava zdarma do 10kg nad 99€,
  • Balík je zaslaný na vami vybranú poštu,
  • Úložná doba zásielky je spravidla 18 dní,
  • Menšie zásielky odosielame ako doporučený list na adresu.

 

Osobný odber

Malakcky - Tovar si možné prevziať po tel. dohode v skladových priestoroch (Duklianskych hrdinov 47), alebo vám zásielku osobne privezieme. 

 

Doprava do zahraničia

Po tel. / mail dohode vám tovar doručíme do celého sveta. Dopravu do zahraničia realizujeme cez Poštu alebo partnerské spoločnosti zasielkovňa.sk. Cenník dopravy vám pošleme 

After tel. / Mail agreement We will deliver the goods to you all over the world. We carry out transport abroad via the Post Office or the partner company zasielkovňa.sk. We will send you a price list of transport.

 

Možnosti platby

  • Dobierka - V hotovosti alebo kartou na výdajnom mieste alebo u kuriéra,
  • Bankovým prevodom - Vopred na náš účet,
  • Platba kartou online - Bezpečná platba prostredníctvom platobnej brány Besteron. 

 

   

 

Bankové spojenie

Tatra banka, a.s.

IBAN: SK70 1100 0000 0029 4446 5381

Variabilný symbol: Číslo Vašej objednávky

 

 

 Pri objednávke nad 49poštovné a balné máte zadarmo, hradí ho bioshop.  
 

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Bioshop.sk

 

Predávajúci: MOOIA, s.r.o., Džbankáreň 2401/8, 90101 Malacky, IČO: 48092932, DIČ: 2120053474.

Kupujúcim je zákazník, ktorý nakupuje tovar na diaľku prostredníctvom tohto internetového obchodu  (ďalej len zákazník).

1.    Tovar je možné vyberať a objednávať prehliadaním internetového katalógu na www.bioshop.sk, telefonicky prostredníctvom tel. čísla na 0909 103 996. Kupujúci pri objednávke uvedie svoje meno, priezvisko, adresu, telefón a e-mail.

3.    Po odoslaní objednávky bude kupujúcemu odoslaný potvrdzujúci email spolu s upresňujúcimi údajmi o objednávke.

4.    Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní, tovar expedujeme väčšinou do 1 až 7 pracovných dní. 

5.    Ak tovar doručuje zmluvný prepravca, kupujúci dáva predávajúcemu právo odovzdať prepravcovi potrebné osobné údaje pre doručenie tovaru (meno, adresa a telefón).

6.    Odstúpenie od zmluvy

6.1.    Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu, prípadne vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim.

6.2.    Kupujúci má právo aj bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto právo sa netýka:

6.2.1.    tovaru uzavretého v ochranných obaloch, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov (krémy, sterilné balenia a pod.),

6.3.    Kupujúci si môže svoje právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu uplatniť u predávajúceho v písomnej podobe alebo e-mailom doručeným na adresu info@bioshop.sk vo forme, z ktorej je jednoznačne zrozumiteľné, že odstupuje od zmluvy.

6.4.    Ak sa Kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu, musí tovar spolu s písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy doručiť predávajúcemu. Prehlásenie musí obsahovať meno, priezvisko, adresu, číslo objednávky a čísla bankového účtu pre vrátenie uhradenej sumy. Tovar musí byť spolu s prehlásením doručený na adresu: MOOIA, s.r.o. (Bioshop.sk), Džbankáreň 2401/8, 90101 Malacky. Tovar musí byť doručený kompletný, vrátane pôvodného obalu, tovar nesmie byť poškodený a nesmie byť používaný.

6.5.    Po platnom odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré kupujúci preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru. Predávajúci však nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Platby budú kupujúcemu vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bude predávajúcemu doručené oznámenie kupujúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe predávajúcemu, ak kupujúci neuviedol iný spôsob úhrady v písomnom prehlásení o odstúpení od zmluvy, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

6.6.    V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. predávajúci má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.

6.7.    V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške. Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.

6.8.    Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. späť predávajúcemu.

6.9.    Ustanovenia o práve na odstúpenie od zmluvy sa týkajú len spotrebiteľov podľa zákona na ochranu spotrebiteľa (spotrebiteľom je len fyzická osobu, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania).

7.    Kúpna cena tovaru bude kupujúcemu vždy potvrdená v spresnení objednávky e-mailom. Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu.

8.    Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

9.    Dodanie a prevzatie tovaru

9.1.    Tovar sa považuje za prevzatý v momente, keď Kupujúci alebo ním poverená tretia osoba prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo ak sa tovar objednaný v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.

9.2.    Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú kuriérskou službou, prípadne udaním nesprávnej adresy kupujúceho. Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru.

9.3.    Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené kuriérskou službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u pracovníka kuriérskej služby. Poškodený tovar kupujúci od kuriéra neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.

9.4.    Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.

10.    Doručenie tovaru

10.1.    Tovar môže byť doručený kupujúcemu spôsobom podľa jeho vlastného výberu.

10.1.1.    Ceny jednotlivých druhov dopravy sú uvedené na stránke Doprava a platby a kupujúci vidí spôsob a cenu dopravy ešte pred potvrdením objednávky v nákupnom košíku.

10.2.    Kupujúci dokončením objednávky potvrdzuje, že súhlasí s vybraným spôsobom a cenou dopravy.

10.3.    Pre tovar, ktorý kupujúci požaduje doručiť od iného štátu než Slovenská republika, budú kupujúcemu ponúknuté osobitné dopravné podmienky. Cenu a dostupnosť jednotlivých druhov dopravy mimo Slovenskú republiku si môže kupujúci pred uzatvorením zmluvy overiť telefonicky alebo e-mailom u predávajúceho.

11.    Platba za tovar

11.1.    Kupujúci má možnosť výberu viacerých spôsobov platby za tovar. Všetky možnosti platby sú uvedené na podstránke Doprava a platba a kupujúci ich vidí pred dokončením objednávky v nákupnom košíku.

12.    Zrušenie objednávky

12.1.    Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu ukončenia jeho výroby predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho o dôvode nedodania. Predávajúci je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradného tovaru. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote 14 kalendárnych dní na uvedený bankový účet.

13.    Ochrana osobných údajov

13.1.    Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou, je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

13.2.    Kupujúci resp. dotknutá osoba (ďalej ako „kupujúci“ alebo „dotknutá osoba“) poskytuje osobné údaje predávajúcemu dobrovoľne za účelom splnenia jeho povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a ďalšej komunikácie s ním. Bez ich poskytnutia predávajúci nemôže riadne plniť zmluvu s kupujúcim a preto ju nebude možné s kupujúcim ani uzavrieť. Účelom spracúvania týchto osobných údajov je vystavenie daňového dokladu, predzmluvné vzťahy, identifikácia kupujúceho, potvrdenie objednávky a to telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty, doručenie tovaru, registrácia na internetovom obchode www.bioshop.sk, realizovanie marketingových aktivít, informácii o novinkách a akciových ponukách.

13.3.    Predávajúci spracúva osobné údaje dotknutých osôb na marketingové účely na základe ich žiadosti resp. súhlasu dotknutej osoby v súlade s § 11 ods. 1 zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov. Dotknutá osoba prejaví svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov na tento účel pri objednaní tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.bioshop.sk, pri registrácii na internetovom obchode www. bioshop.sk alebo iným vhodným spôsobom. Dotknutá osoba vyjadruje svoj súhlas zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky alebo pri registrácii na internetovom obchode www. bioshop.sk, aby predávajúci spracoval a uschovával jej osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o novinkách a akciových ponukách a spracovával ich vo svojom informačnom systéme. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho.

13.4.    Kupujúci zaslaním objednávky predávajúcemu čestne prehlasuje, že dáva súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“), aby predávajúci spracúval a uschovával jeho osobné údaje v potrebnom rozsahu (meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu) a to na účely uvedené v predchádzajúcom odseku. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho v súlade s ust. § 17 ods. 1 ZnOOÚ. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.

13.5.    Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, ihneď po prihlásení.

13.6.    Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 6 ods. 2 písm. e) ZnOOÚ zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust § 6 ods. 2 písm. i) ZnOOÚ bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.

13.7.       Kupujúci má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať

13.7.1.    potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,

13.7.2.    vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme.

13.8.      Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u predávajúceho namietať voči

13.8.1.   spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

13.9.      využívaniu titulu, mena, priezviska a adresy kupujúceho na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

13.10.    poskytovaniu titulu, mena, priezviska a adresy kupujúceho na účely priameho marketingu.

13.11.    Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. b) ZnOOÚ spracúva osobné údaje kupujúceho na účely uvedené v týchto obchodných podmienkach  prostredníctvom týchto sprostredkovateľov:

13.11.1.    DHL Parcel Slovensko spol. s r.o. – Na pántoch 18, 831 06 Bratislava

13.11.2.    Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica.

13.11.3.    Zásielkovňa s. r. o., Kopčianska 3338/82A 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka.

14.    Kupujúci po odoslaní objednávky, alebo registrácii môže v prípade vyjadrenia súhlasu dostať správy o ponukách tovarov, akciách a službách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať po prihlásení do klientskeho centra.

15.    Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.

16.    Reklamačný poriadok

16.1.    Reklamácia tovaru sa riadi ustanoveniami Občianskeho zákonníka a týka sa tovaru, pri ktorom sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho.

16.2.    Ak tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je tovar kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať. V prípade, že sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby tovaru, môže kupujúci uplatniť svoju reklamáciu.

16.3.    Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými zákonom. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

16.4.    Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadnú vec za nezávadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

16.5.    Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však  kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ - kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

16.6.    Predávajúci poučil kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 Občianskeho zákonníka (bod a. tohto článku) a právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 623 Občianskeho zákonníka (bod b. tohto článku) tak, že umiestnil tento reklamačný poriadok na príslušnej podstránke internetového obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si ho prečítať v čase pred odoslaním objednávky.

16.7.    Reklamácia sa uplatňuje zaslaním reklamujúceho/cich produktu/ov späť predávajúcemu spolu s priloženou faktúrou, ktorá bola s tovarom doručená kupujúcemu

16.8 Po vybavení reklamácie predajca informuje kupujúceho formou dohodnutou s kupujúcim.

16.9.    Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

16.10.    V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná kupujúci tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu tovaru. V prípade prepravy krehkého tovaru, odporúčame označiť zásielku príslušnými symbolmi.

16.11.    V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa.

16.12.    Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

16.13.    Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornej manipulácii s tovarom, t.j. najmä pri porušení ochranných pečatí a nálepiek, ak na výrobku nejaké sú alebo pri používaní tovaru v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k tovaru.

16.14.    V prípade akejkoľvek reklamácie informuje kupujúci predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu.

17.    Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.bioshop.sk.

18.    Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

19.    Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.

 

 

Reklamačný poriadok internetového obchodu Bioshop.sk

Úvodné ustanovenia.


1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode MOOIA, s.r.o., Džbankáreň 2401/8, 90101 Malacky.


2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií.


1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

 

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.04.2021 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia